מה יעשה דנון אם לא יקבל את תפקיד יו"ר הכנסת? | האזינו לריאיון

    אייל ראובן No Comments on מה יעשה דנון אם לא יקבל את תפקיד יו"ר הכנסת? | האזינו לריאיון

    הח"כ המיועד דני דנון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "לנתניהו מגיע קרדיט שהוא הוביל את המערכה. אבל יש לנו גם תמיכה מהעם, היו פריימריז ונבחרה רשימה, לגיטימי לגמריי לומר איזה תפקיד אתה רוצה" | ומה יעשה דנון אם לא יקבל את התפקיד?

    צילום: פלאש 90
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הח"כ המיועד מטעם הליכוד דני דנון בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אני מכוון לתפקיד יו"ר הכנסת, אני בא עם ניסיון מוכח לאחר העבודה באו"ם. צריך לשקם את המעמד של הכנסת גם כלפיי הציבור וגם כלפיי חוץ, ויש לי את הכישרון לעשות את זה".

    "אנחנו תנועה דמוקרטית, לנתניהו מגיע קרדיט שהוא הוביל את המערכה" הוסיף דנון. "אבל יש לנו גם תמיכה מהעם, היו פריימריז ונבחרה רשימה, זה לגיטימי לגמריי לומר איזה תפקיד אתה רוצה".

    "לא תמצא מישהו שהיה יותר נאמן ממני לקואליציה, אני לא ימנע הקמת ממשלת ימין. אהיה חלק מהקואליציה, אבל המוטיבציה תהיה שונה אם לא אקבל את תפקיד יו"ר הכנסת" הודיע דנון.

    בנוגע לפסקת ההתגברות אמר דנון: "אני בעד פסקת התגברות, צריך לעשות את זה בצורה מושכלת. להביא את זה לדיון בכנסת, לא כמו שלפיד העביר את הסכם הגז בלי אישור הכנסת בחטף".

    "היה פה קרב על זהות המדינה, והוא הוכרע. הם הביאו את הערכים הפרוגרסיביים שלהם לקדמת הבמה, ולנו חשוב להביא ערכים של חינוך יהודי. באנו לשנות את מה שהיה, אבל נעשה את זה בצורה ממלכתית" כך דנון.

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות